Saturday, May 17, 2014

seorang pengawal keselamatan berbangsa melayu di pecat


Ini yang berlaku di singapura, seorang pengawal keselamatan berbangsa melayu di pecat oleh majikannya kerana dia didapati menghina perdana menteri singapura dalam facebook perdana menteri itu...

SINGAPORE May 15. Mr Ridhuan Abdullah, 30, was sacked from his job as a security officer at Keith Morton for posting a comment on PM Lee's facebook page which was deemed to be vulgar.

The security firm explained that the conduct of Mr Ridhuan is not condoned by the firm and security officers are expected to uphold at least a basic standard of decorum at all times


Sedangkan kat Tanah Melayu ni, YAB PM kita boleh asyik di HINA bahkan diancam bunuh, oleh puak si PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBSANGKAI/PKRSODOM!

Dan lihatlah rejim PENDATANG Cina PAP yangg. ditaja MOSSAD-CIA-MI6, untuk tawan Temasik dari TANAH MELAYU kita ini,juga telah beri kerakyatan dengan kepad jutaan imigran yang bukan pekerja/pelarian pun, dari bukan Islam Cina dan Kristian untuk MENGECILKAN terus jumlah dan MENINDAS umat Islam/BUMIPUTERA Melayu, juga dibela oleh sekutu kuatnya, si Barat-Israel. Bahkan polisi mengambil jutaan imigran bukan Islam ke Singapura, ini ditiru dari Israel - sekutu kuat rejim penjajah Cina ini! Lihat bagaiman Mossad punya pengaklannya kat S'pura tu - di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, Wednesday, September 2, 2009! Sebab itu sy. omputih DAJAL tu agaknya boleh pecat pekerja BUMIPUTERA Islam/Melayu Singapura sesuka hati! 

Kerambit  PERTAHAN ISLAM/umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

No comments:

Post a Comment