Monday, May 5, 2014

Memang sedih..sedih….sedih.!!!!

            

Sedihnya melihat Melayu majoriti yang berdemonstrasi..Ketua2 PAS dan PKR tolonglah beri penjelasan yang sebenar nya kepada mereka apa itu GST.Sebagai ketua2 yang ramai terdiri dari lawyer,doktor dll tentunya tahu apa sebenarnya GST ini,BANYAK kebaikannya.Sanggupkah kita melihat anak2 Melayu kita dibuai dalam kebodohan dan ignorance semata2 utk menggulingkan kerajaan dengan cara yang tidak diredzai oleh Islam sendiri?


Galakkan mereka membuat penyelidikan dalam internet apa dia GST itu…fahamkan tujuan dan kebaikannya dan manafaatnya kepada kita dan negara.Malu saya/bangsa saya apabila ditanya apa itu GST oleh seorang wartawan kepada seorang yang berdemonsreasi hari itu,jawapannya berulang2kali GST itu adalah Government Service Tax?


Risau memikirkan mentaliti mereka ini…harap2 tidak semua anak2 muda Melayu seperti ini dan pandai menggunakan otak dan fikiran daripada menjerit 2 membuta tuli dijalan raya sambil dipandang dengan sinis oleh bangsa lain dan pelancong2 asing.Tahukah mereka yang berdemo itu iaitu hanya Brunei,Malaysia dan 2-3 buah lagi negara asing saja yang masih belum melaksanakan GST ini? Sebayak lebih kurang 160 buah negara telah pun melaksanakan GST ini.Sedih juga kerana gambar2 di akhbar2 dan TV asing yang membuat close up mempamirkan yang berdemo itu 99 % semuanya bangsa Melayu. Memang sedih..sedih….sedih.

No comments:

Post a Comment