Saturday, May 17, 2014

PAS Munafik! Jadi Balaci Umno Jika Sokong Hudud !

DAP terang terang tidak mahukan hudud!Ramkarpal Singh tetap tolak hudud …

Pas Pusat desak calon bebas Mohamad Nabi Bux sokong DAP… apa kejadahnya semua ni?

Screenshot_2014-05-16-18-33-42

Sebelum ini Pas membuat jualan besar besaran produk hudud mereka.Habis lawan mereka dikafirkan,hingga darah dihalalkan,suami isteri bercerai,sembahyang 2 imam,hinggalah kepada soal kenduri kahwin pun mereka tidak akan hadir jika bukan dari kalangan khawarij.

Apabila pemimpin Umno membuka ruang seluas luasnya kepada PAS agar membentangkan hudud,ramai dikalangan pemimpin mereka gelabah biawak. Masakan tidak selama ini Hudud hanyalah dijadikan modal untuk meraih undi.Modal hudud dan Islam dijadikan barang dagangan. Nama Allah dan akidah pun di lacurkan oleh puak ini..nafsu politik mereka kita semua boleh lihat menghalalkan apa saja … hatta sanggup berkulum lidah dengan Anwar,Karpal,Kit Siang dan juga Guan Eng..

Contoh yang diberikan kerambit tahu ramai yang sudah tahu.. nah Pilihanraya Kecil Bukit Gelugor sekali lagi menjadi bukti apabila Timbalan Presiden PAS mengesa agar ahli PAS menyokong DAP dan meninggalkan hudud. Memberi sokongan kepada DAP menjadi agenda paling utama dan secara tidak langsung hudud PAS sendiri yang tong sampahkan..Screenshot_2014-05-16-19-03-04Ahli PAS yang menawarkan diri menjadi calon semasa PRK Bukit Gelugor menawarkan hudud sebagai manifesto,secara terbuka dan secara terang terangan.. Kemudian apa yang jadi? Pimpinan atas PAS mendakwa beliau bukan ahli PAS sebaliknya menuduh sebagai ahli Umno.

Terkejut juga dibuatnya,sekarang jika anda perjuangkan hudud akan dituduh sebagai ahli Umno…cantik punya spin..tapi inila lumrah apabila puak khawarij ini bertakiyah..mereka sanggup berpura pura dan mereka sanggup mencela ahli mereka sendiri apabila tidak tunduk kepada arahan agar tunduk kepada puak chauvanis ultrakiasu rasis DAP yang terangan menyerang hudud dan Islam..

Screenshot_2014-05-12-11-58-44

selepas penamaan calon Nabi Bux buktikan sijil beliau ahli PAS yang sah!

 “PAS Mengaku DAP Lebih Besar Dari Hudud”


No comments:

Post a Comment