Tuesday, May 27, 2014

HARAMJADAH..!!! DAP Langgar Semua Undang-Undang Pilihanraya Dengan Pelacuran Sebagai Habuan.

Di Teluk Intan, kehadiran Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng turut membuktikan parti berkenaan tidak peduli dengan sebarang undang-undang atau akta apabila kesemua undang-undang dan peraturan tersebut dilanggar sesuka hati.

Difahamkan kedua-dua beranak yang menguasai DAP itu berada di Teluk Intan untuk berurusan dengan kepala-kepala gangster dalam usaha terakhir mendapatkan undi untuk DAP. Antara perbincangan yang dilakukan di sebuah hotel di pekan Teluk Intan tiga malam sudah ialah, membabitkan jumlah wang yang akan dikeluarkan untuk membeli setiap undi bagi memastikan Dyana Sofya mengekalkan kemenangan DAP di Teluk Intan.

Menurut maklumat, pemberian wang tersebut dibuat oleh kumpulan-kumpulan gangster yang menguasai rangkaian rumah urut, rumah pelacuran dan pemerdagangan manusia di Teluk Intan.

Bagi yang tidak pernah datang ke Teluk Intan, pekan yang dibangunkan oleh Melayu berabad lalu, kini tidak ubah seperti pekan Danok dan Hatyai yang diubah menjadi pusat pelacuran dan pembiakan persundalan. Semenjak DAP memegang kuasa di Parlimen Teluk Intan dan DUN Pasir Berdamar, rumah-rumah pelacuran yang berselindung di sebalik papan iklan pusat refleksologi berkembang biak bagaikan ulat taik.

Anda boleh melihat pusat-pusat pelacuran tersebut di mana-mana sahaja di seluruh Teluk Intan.

Industri pelacuran itulah yang membiayai operasi DAP di kawasan ini. Malah tidak keterlaluan kalau dikatakan, industri pelacuran dan pemerdagangan manusia inilah yang menjadi penyumbang kewangan terbesar kepada DAP memandangkan di mana-mana saja DAP menang, di situlah pusat penyundalan akan berkembang subur.

Teluk Intan yang dikelilingi oleh perkampungan Melayu kini sudah tercemar teruk, manakala pihak berkuasa pula, nampaknya pejam mata dan tidak mengambil sebarang tindakan, termasuklah oleh PBT sendiri!

Ingatan:Keadaan telah kembali kezaman silam,zaman Yap Ah loy mermbuka Kuala Lumpur,candu,pelacuram konsi gelap bermaharaja lela.Masa itu mereka memulakan utk bertapak,sekarang mereka memulakan utk berkuasa.Sayangnya pemimpin Melayu masih tidur

No comments:

Post a Comment