Wednesday, June 25, 2014

SOKONG..!!!

Sultan Ibrahim Bertitah Kerajaan Johor Tubuh Pasukan Khas Batalkan Keputusan ICJ.

Sebaik sahaja Pulau Batu Puteh sah diputuskan oleh ICJ milik Singapura pada 23 Mei 2008, Almarhum Tuanku Sultan Iskandar mengingatkan bahawa Pulau Batu Puteh bukan milik Singapura dan akan berikhtiar mendapatkan semula pulau milik rakyat Johor kepada sidang DUN Johor.

Malaysia kalah dalam perebutan 30 tahun Pulau Batu Puteh disebabkan hujah Ghani Patail tidak legal dan menepati standard antarabangsa selain Ghani Patail mengemukakan sekeping gambar yang diambil dari blog di mana ia mudah dipertikaikan oleh barisan peguam Singapura. 

Keputusan barisan 16 hakim ICJ menyaksikan 12 hakim ICJ tidak berpihak kepada Malaysia.

Ghani Patail hanya akur...

Kini, usaha Almarhum Sultan Iskandar diteruskan oleh anakandanya Sultan Ibrahim yang mana telah bertitah ketika merasmikan sidang DUN Johor penggal ke-12 pada 29 Mei lalu agar kerajaan negeri menubuhkan pasukan khas untuk membuat rayuan membatalkan keputusan ICJ.

Sekarang rakyat Johor harus bangkit menyokong usaha Tuanku Sultan Ibrahim dengan sokongan seluruh rakyat Malaysia agar kita berjaya dapatkan kembali hak kedaulatan negara yang terlepas ke tangan pihak asing disebabkan Ghani Patail.

Kalau bukan sekarang bila lagi, kalau bukan rakyat Johor sendiri, siapa lagi?

Nyatakan sokongan anda di laman Facebook :



Dari Sumber..
Ujang Cool's photo.
Ujang Cool's photo.

No comments:

Post a Comment