Monday, June 9, 2014

Kepala gatal garu kepala....!!!diam-diam tau dah kantoi .


Ini satu maklumat yang akan membuatkan Si Ronnie Liu tu menggaru kepala dia bila dia dapat tahu yang rahsia dia dah mula bocor.

Dari sumber maklumat yang Kami terima , katanya Si Ronnie Liu tu sekarang sedang giat mengusahakan sebuah 'Resort & Spa' di bandar Raub, Pahang.


Resort tu katanya dibina diatas tanah peninggalan bapak dia yang juga merupakan orang kawasan tersebut. Tinggal lagi, kawasan itu terlalu luas..!!!

Atas bukit pulak tuu... Jika betul, macam mana bapak Si Ronnie Liu tu ada duit sebanyak itu untuk memiliki tanah seluas seperti yang dimaksudkan?


Tambahan lagi, kelulusan untuk membina resort tersebut masih lagi tidak diluluskan oleh pihak Majlis Daerah. Tapi tengok la sendiri apa macam raree tak?

Biarpun tanpa kelulusan pihak Majlis Perbandaran, macam mana mereka boleh dirikan bangunan ni dikawasan tersebut melainkan dia bina secara HARAM....???
Betul tak....??? Kah..kahh... Garu lah kepla sekejap...


Bukan saja setakat siap dibina. Malah, dah orang ramai  boleh buat tempahan dan menginap di resort tersebut. Tengok papan iklan kat atas ni....kah..kahh..kahhh......

dah macam tak cukup kawasan  dia buat rumah HARAM di Selangor tu sampai dia nak cemarkan kawasan Raub dengan kawasan seumpama itu?

Memang jelas yang puak - puak puaka Pakatan Pembangkang ni suka buat perkara yang melanggar undang - undang. Kalau kena pada orang lain, bukan main lagi diorang menyalak tak tentu pasal dah serupa anjing ...Tapi, bila kena batang hidung sendiri, tau pulak dia nak buat diam - diam je...!!!

Aduh...aduh..aduh...duh..duh..duh...........

No comments:

Post a Comment