Sunday, June 1, 2014

dap retakntunggu belah saja ....!!!



nampaknya dap dah semakin kritikal pergolakan dalam parti mereka sendiri, tak mampu 
nak sorok lagi , sebenarnya dap meletak dyana hanyalah ujikaji mereka, kajian yang mengatakan, dap sekarang tersangat kuat, pernah dikatakan, jika dap letak kasut jadi calon pun boleh menang sekiranya kawasan yang bertanding tu kawasan yang majoriti orang cina, tahap setan punya bongkak mereka ni Kan......?

sekarang apa sudah jadi? taktik sudah makan diri, nampak sangat dap ni memang parti rasis, lim uan eng menyalahkan dyana yang berbangsa melayu dan sebab itu orang cina tidak mengundi dap, kesian dyana huh.. dah berkali-kali  bagi tau yang dap ini parti rasis, chuvanis, perosak perpaduan. kalau dyana tak boleh fikir lagi, kasi penampar tunggal  dekat muka  sendiri.

biarkan mereka bertelagah sama sendiri, biarkan mereka bergasak, biarkan mereka pelupuh sama sendiri, itu yang dinanti, buat orang melayu yang menyokong dap, orang cina dan india pun dah menyampah nak percaya dengan dap, bagai mana dengan anda? tak perlu jadi menjadi keldai dap, hanya menjadi cerdik berfikir dap parti chuvanis!!!

Kah...kahh..kahhh... 
Kita boleh mempunyai pendapat yang berbeza dalam politik negara, tetapi apabila kita berhadapan dengan kemungkinan orang lain cuba menjajah kita, kita patut rapatkan barisan, itulah makna patriotisma. Kita rapatkan barisan dan lupakan tentang perselisihan faham antara kita supaya dapat menumpukan kepada segala usaha untuk mempertahankan negara...

No comments:

Post a Comment