Wednesday, August 20, 2014

Dosa Anwar Ibrahim Terlalu Besar Dan Tidak Boleh Diwarisi





Mungkin Anwar Ibrahim terlalu yakin serta percaya dengan konsep pewarisan dosa yang menjadi sebahagian daripada kepercayaan kawan-kawan Baratnya. Kepercayaan tersebut telah diterjemahkan menerusi amalan di Malaysia, sekaligus dicampuradukkan dengan ajaran Islam yang mulia dan menolak konsep pewarisan dosa.

Anwar Ibrahim tidak pernah menyembunyikan keinginan serta cita-citanya mahu menjadi Perdana Menteri Malaysia selain 'memperbetulkan' sejarah dan latar belakangnya agar kuburnya nanti tidak dikencing cucu cicit sendiri kerana gagal menahan hawa nafsu dan tegar mencabar Allah Taala serta ajaran Raasulullah s.a.w.

Itulah sebabnya, Anwar Ibrahim sanggup berbuat apa-apa sahaja, sekalipun dia juga sedar, namanya akan terus busuk dan memburuk di mata masyarakat umum. Anwar Ibrahim berpegang kepada konsep, fitnah dan cerita bohong kalau diulang-ulang, akhirnya akan diterima sebagai perkara benar.

Itulah kesilapan yang telah dilakukan oleh pucuk pimpinan PAS. Sikap bermusuh dengan UBN yang telah ditanam bersungguh-sungguh dan dihadami, akhirnya membutakan mata sebilangan besar daripada kita. Kita tidak lagi menggunakan naqli dan aqli apabila membuat keputusan. Kita hanya mendengar cerita serta rintihan Anwar Ibrahim. Kita enggan mendengar cerita daripada musuh kita kerana kita sudah cukup yakin bahawa UBN akan menghadirkan kita dengan cerita-cerita bohong, tipu dan fitnah sebagaimana yang sering ditekankan oleh Anwar Ibrahim setiap kali dia bertemu dengan pucuk pimpinan PAS.

Namun dari semasa ke semasa, Allah Taala memberikan petunjuk kepada kita siapa sebenarnya Anwar Ibrahim. Apa rahsianya dan mengapa Allah Taala langsung tidak memberikan peluang kepadanya untuk menjawat jawatan Perdana Menteri yang sangat-sangat diidamkannya.

Pun kita masih buta. Pun masih ramai pemimpin PAS sendiri yang sangat percaya, TAHALUF SIYASI kita dengan Anwar Ibrahim serta DAP akan memenangkan kita dan akan memartabatkan Islam di negara ini. Ramai juga yang bermimpi dan berkhayal kononnya, dengan bantuan DAP dan Anwar Ibrahim, cita-cita kita menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara baldatun thoiyibbatun wa robbun ghafur akan berjaya.

Namun, Allah Taala sekali lagi memberikan petunjuk bahawa tahaluf siyasi kita dengan Anwar Ibrahim dan DAP bukan sahaja telah menjadikan Islam dan umat Islam di negara ini sebagai tempat kencing berak mereka, bahkan PAS sendiri jatuh ke sudut paling hina dan dilihat sekarang ini hanya pandai bercakap tetapi sebenarnya mempunyai tali di hidung yang dihela oleh Anwar Ibrahim dan Lim Guan Eng.

Kita hanya dibebaskan oleh Anwar Ibrahim dan Lim Guan Eng apabila kita menyerang UBN. Tetapi apabila kita enggan menerima penyelewengan dan maksiat di dalam Pakatan Rakyat, Anwar Ibrahim dan DAP cepat-cepat menarik tali hidung kita sehingga akhirnya kita terpaksa menurut sahaja kehendak mereka.

17 Ogos adalah tarikh yang membenarkan perkara itu dan mahu tidak mahu, malu atau tidak, kita perlu mengakuinya bahawa kita berada pada kedudukan paling lemah dalam Pakatan Rakyat, meskipun kita menguasai kerusi DUN di Selangor.

Kita mungkin boleh tersengih, seronok dan bangga kerana Anwar Ibrahim cuba mengalihkan dosa serta perancangan jahatnya kepada UBN. Namun kita juga tahu bahawa dalam kes perebutan jawatan Menteri Besar Selangor, UBN tidak terlibat langsung. Sebaliknya semuanya dimulakan dan dicetus oleh Anwar Ibrahim sendiri.

Begitu jugalah dengan kes liwatnya. Anwar Ibrahim boleh menuduh UBN, boleh mendakwa Najib Abdul Razak berkonspirasi untuk mengenakannya, tetapi hakikatnya, walaupun sudah ke peringkat Mahkamah Persekutuan, Anwar Ibrahim dan para peguamnya gagal menjelaskan bagaimana air maninya boleh berada dalam lubang dubur Saiful sedalam 4 cm.

Perkara paling asas seperti itu pun tidak dapat dijelaskan, masih ada juga orang kita yang percaya tentang konsep konspirasinya yang serba mengarut. Sedangkan secara hakikatnya, Anwar Ibrahim bukanlah sehebat mana pun. Dia cumalah pemanipulator, DAJAL LAKNATULLAH yang melaga-lagakan orang lain agar orang boleh bergaduh dan dia menguasai kedua-dua belah pihak serta bercakap bohong sepanjang masa sehingga dia sendiri tidak tahu yang mana satu benar, yang mana satu bohong.

Contoh ketara adalah 50 Januari....

No comments:

Post a Comment