Tuesday, July 29, 2014

takut pada bayang - bayang sendiri.




Hahaha!!! Kelakar jugak bila baca semua kenyataan mengecam pendedahan terhadap perancangan PAS yang dibocorkan oleh puak - puak Edrogan dalam parti tu sebelum ini.

Ini menunjukkan betapa PKR dan DAPigs mudah melatah terhadap pendedahan yang dibuat disamping membuktikan mereka takut kehilangan sokongan PAS.

Baru didedahkan perancangan mengenai tindakan untuk keluar dari Pakatan, sibuk balaci-balaci PKR dan DAPigs menyanyi  macam Anjing Gila mendesak penjelasan.

Malah ada jugak dikalangan ahli PAS seperti Mat Taib turut serta menggelupor tak tentu arah menolak kenyataan yang dibuat oleh Si Hadi Awang sebelum ini.

Hakikatnya, tindakan menyalak macam Anjing Gila yang dilakukan oleh pemimpin PKR dan DAPigs serta balaci mereka menunjukkan sifat Retorik mereka selama ini.

Diorang selama ini sibuk memperjuangkan Hak Kebebasan Bersuara dan meraikan perbezaan pandangan diantara kepimpinan mereka secara terbuka. 

Tapi bila PAS sebut pasal nak keluar Pakatan, mula la diorang menggelupor tak tentu arah dan mula membuat dakwaan yang bukan - bukan terhadap PAS.

Itu menunjukkan bahawa PKR dan DAPigs serta seluruh balaci terpgar  mereka dalam Pakatan Haramjadah tu dah mula takut pada bayang - bayang sendiri.

Mereka tau, jika PAS berani mengambil tindakan sedemikian, maka hilang la Balaci diorang untuk disuruh buat itu dan ini. PKR dan DAPigs bukannya ada kekuatan sedemikian.

Apa yang pasti, PAS hanya dipergunakan oleh PKR dan DAPigs demi kepentingan peribadi mereka semata - mata. dan perkara itu dah dijelaskan banyak kali. Tinggal lagi, ada dikalangan PAS tu yang masih bebal dan tak sedar diri  tak nak dengar cakap orang lain!!!

No comments:

Post a Comment