Monday, April 28, 2014

Kah..kahh...kahhh......Buta-buta kantoiiii........!!!!!!

Macam tak percaya bila ada sumber yang memberi tahu maklumat tentang kegiatan keji dan jijik pembangkang tentang penipuan .setelah di selidik dengan rapi  pasukan pemantau PACA TSKI membuat serbuan di sebuah bilik Hotel Seng Chong, Simunjan Sarawak dan mendapati berlakunya aktiviti memangkah undi secara sulit untuk calon tertentu.
kah..kah...kahhh.........!!!!! 
 

yang best nya...........Ketika diserbu, mereka tak mahu membuka pintu.Setelah beberapa minit kemudian barulan dibuka wow.....!!!!! Alangkah terperanjat pihak operasi serbuan  Mendapati seorang anggota parti dari Hulu Selangor yang dikenal pasti serta dipercayai melakukan kerja-kerja memangkah kertas undi dan dimasukkan kedalam beberapa kotak.
jeng...jeng...jeng.........!!! 
Tu dia bukti gambar di bawah.



Kejadian ini juga benar-benar memberi tamparan yang sangat-sangat hebat kepada parti khususnya pimpinan PKR yang mana sebelum ini begitu lantang melontarkan fitnah terhadap SPR dan BN kononya  BN mengamalkan penipuan setiap kali pilihanraya. Sedangkan, tiada satu tanda yang dapat dibuktikan oleh mereka hingga kehari ini. 




Selepas tersiarnya agenda skandal jijik ini, PKR dilihat seperti pekak dan bisu dengan serta merta dengan tanpa sebarang ulasan atau tindakan setakat ini. Biarpun hal ini telah diadukan kepada Pengerusi Jawatan Kuasa Pemilihan Pusat PKR (JPP).

  
Kah..kahh...kahhh......!!!!
Lepas ini Anwar dan PKR meroyanlah ke seluruh pelusuk negara berceramah mengatakan semua ini  'salah' UMNO/BN......

Ingat: Jika  tidak mampu untuk memberikan yang terbaik untuk negara, agama dan keluarga maka sematkan  sifat kejujuran wakaupun sedikit , prihatin terhadap rakyat terhadap diri sendiri karana tanpa sebuah kejujuran negara dan isinya akan rapuh dan akan mudah kembali terjajah.

No comments:

Post a Comment