Tuesday, December 9, 2014

NIK AZIZ KATA PKR BUDAK MANJA DAN SELALU BELAKANGKAN PAS DALAM SEMUA KEPUTUSAN PENTING!



Selepas Hadi Awang, Mursyidul Am PAS, Nik Aziz Nik Mat turut mengesahkan bahawa PAS telah mengetahui pun 'rahsia' yang bukan lagi rahsia. Malah Nik Aziz turut mendedahkan bagaimana PKR bertindak secara bersendirian tanpa berbincang.

Namun yang paling menarik ialah apabila Nik Aziz berkata, kalaulah dia Menteri Besar Selangor, dia akan menyeret PKR ke mahkamah kerana menjatuhkan maruahnya.

PKR adalah budak manja yang segala kehendaknya perlu dituruti. Menurut Mursyidul Am PAS itu lagi, seseorang perlu menegur PKR yang semakin hari semakin manja. Malah Nik Aziz juga melahirkan kegembiraan kerana Presiden PAS memilih untuk berkeras dan mendedahkan kebenaran.

Pengakuan Nik Aziz tentang penjelasan yang diberikan oleh Hadi Awang, sekaligus mendedahkan bahawa PKR dan DAP adalah berbohong. Perbincangan dan perdebatan dengan Khalid Ibrahim telah dilakukan sebelum LANGKAH KAJANG yang sekarang ini bertukar menjadi LANGKANG KENGKANG dimulakan.

Sebelum ini, PKR terutama menerusi Rafizi Ramli kerap berkata dan memberitahu masyarakat yang Khalid Ibrahim enggan bersemuka dengan panelis Pakatan Rakyat untuk menjawab setiap persoalannya. Bagaimanapun, pada Jumaat lalu, Hadi Awang ketika dalam sebuah majlis yang dianjurkan oleh PAS Terengganu telah mengesahkan bahawa selain PAS yang menghantar tiga orang wakil, PKR dan DAP juga turut menghantar tiga orang wakil setiap satu untuk bersoal jawab dengan Khalid Ibrahim.

Khalid Ibrahim telah menjawab semua persoalan dan jawapannya dikatakan telah memuaskan hati kesemua yang menyoalnya. Bagaimanapun, Anwar Ibrahim yang kemaruk untuk menyebat wang rakyat Selangor telah mengumumkan mahu menjadi Menteri Besar Selangor menerusi pemaksaan perletakan jawatan oleh ADUN Kajang. PRK Kajang kemudiannya berlangsung dan Anwar Ibrahim yang tidak layak, telah digantikan oleh Wan Azizah.

Apabila Wan Azizah menang DUN Kajang, Anwar Ibrahim memaksa agar Khalid Ibrahim meletakkan jawatan Menteri Besar untuk digantikan oleh isterinya itu.

House PK: Ok ini pulak aku ambik dari Selangor Chronicle. Aku tak sempat nak update hari tu masa Nik Aziz cakap dalam TV3. Sekarang ni aku ambik artikel ini dan nak ulas sikit la ya. Masa Nik Aziz cakap tu aku rasa nakk cium tangan dia beb, sebab selama ini mereka pendamkan saja, akhirnya bend ani meletup jugak.

Kita dah cakap dari dulu mereka ni tidur sebantal tapi mimpi lain-lain beb. Hari ini korang tengok la apa yang berlaku. Hadi dah bersuara, Nik Aziz dah bersuara tapi paling aku tak tahan tauke judi dan pusat urut Ronnie Liu yang direject DAP sendiri kat Selangor ni buat statement maut seperti kat bawah ni:


 Korang bayangkan si komunis ni kata Mat Sabu orang yang cerdik dan bijak dalam PAS! Euwww, gelinya aku bila si komunis bebal ni puji Mat Sabu yang sangat low class dan pengasa perkataan Al JUBURI terhadap Anwar dipuji sebegini. Come on la wei, orang gila pun nampak Mat Sabu yang terlekat bulu kat kerongkong adalah seekor badut sarkas yang amat memualkan dalam PAS!

DAP sudah goyang sebab tu mereka sanggup buat apa saja. Orang low class macam Mat Sabu pun boleh dikata seorang yang bijak! KAH KAH KAH

Oh ya! Jangan lupa Nik Aziz juga kata PKR selalu belakangkan PAS dalam semua keputusan penting parti!

No comments:

Post a Comment